Flytt & en massa fix.

Nu har vi snart bott i huset en vecka (på torsdag). Vi bor i ett kaos, men för varje dag som går så blir det bättre. 

Igår utgick jag för första gången här ifrån i jobbet. Det gick bra! Endast 1 månad kvar som jag ska jobba. Och ca 2 månader kvar tills lilla P är beräknad att komma. Jisses! Känner mig så stressad över allt man vill ska hinnas fixas. Men det får ju bli som det blir! 
Nu i eftermiddag hann jag måla hallen en sväng. Behövs en vända till. Från gult till vitt och fräscht! 

Jobb på dagen och jobb hemma på kvällen :). 
Hinner knappt med graviditeten känner jag. 
Igår beställde jag skötväska och lite smått iaf. Har massor att köpa innan det är dags! 



Hallen, från gult till vitt😊
Nya köket börjar se ut som ett kök:) Kommer att bli så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar