Om mig

Heter Nathalie Dahlström och är 20 år, fyller den 27 Februari. Jag bor nu tillsammans med min sambo i ett hus lite utanför Ludvika. Den 15 December 2010 flyttade vi in. Så det finns mycket nytt att se & upptäcka :)
Tog studenten den 12 Juni 2010. Älskar att fotografera och hålla på med bilder, började med en Nikon D40, sedan blev det en Nikon D70s och just nu har jag en Nikon D5000 :)
Har världens underbaraste pojkvän, Jimmy Karlsson. Varit tillsammans över 3 ½ år och det är absolut bästa tiden i mitt liv..
Har också mina underbara vänner. De bästa man kan ha.
Mitt liv kan just nu inte bli bättre. Lever det som man ska:)



Kommentarer
Postat av: Chantal

Du har den snyggaste bloggen av dem jag kollat på! fett maxad. skit schysst ! ;) <3 love you ! <3

2009-04-14 @ 22:54:37
Postat av: Natta

Tack så mycket gumman:) Älskar dig också!

2009-04-15 @ 00:21:51
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar