Dagens träningspass from HELL😈

Hann med ett riktigt skönt (& jobbigt & tungt, #precissomdetskavara) träningspass efter jobb & förskola idag. Känslan efter dessa pass är underbar👌

God Kväll🌸

Det var ett tag sedan.
Har varit fullt upp & har faktiskt inte haft lust att uppdatera, haha!
I fredags åkte vi neråt för att lämna av Kelly hos mormor och morfar hennes. Vi mötte sedan upp våra vänner i Läggesta för att sedan ta tåget till Sthlm.
Väl framme så checkade vi in på hotellet och sedan satt vi oss i baren och tog lite gott att dricka i väntan på att de två sista skulle anlända.
En rolig kväll väntade :)
Jag hade bokat bord till oss alla till kl: 20:00-21:45. Riktigt god middag! En god oxebit med annat gott till blev det för min del.
Från 22:00-23:00 bokade jag två banor på bowlingen som fanns på samma restaurang. Riktigt stort och bra!
Otroligt otroligt roligt hade vi.
Efter middag & bowling drog vi vidare till lite uteställen.
Stax innan morgontimmarna så kom vi tillbaka till hotellet och alla var helnöjda över kvällen/natten :)
Tack snälla Jimmy, Kjelle, Jessica, Joni, Edvin, Emelie & Andreas för en toppenfredag!

Lördagen då, min födelsedag, åkte vi hemåt runt 13 tiden. Hemma hos mina föräldrar väntade vår lilla skatt K (såklart) , min farmor&farfar & mamma och pappa för att fira mig. Åt god tårta, fick otroligt fina presenter & min favoritmiddag serverades på kvällen❤️
Tusen tack!!
Var otroligt sliten från alla festligheter från fredagen, men min födelsedag blev så himla bra trots det! Mycket mysig❤️

Söndagen var det dags att åka hemåt. Innan vi åkte hemåt så svängde vi förbi svärföräldrarna. Svärmor var hemma och hade fixat en smarrig kolakaka som vi fikade. Fick även här fina presenter! Tusen tack!! ❤️

Tänk att jag har så många fina personer omkring mig. Fina fina fina Ni❤️
Tack för denna helg allihopa!

Fick detta vackra halsband utav mina älsklingar💎

Fick även fina presenter utav fina vännerna Jessica & Joni. Parfym, bodylotion, nagellack och annat smått och gott🌸

Här var en trött liten dam efter helgen😴

Onsdag.

Idag efter jobb & förskola åkte Kelly och jag iväg för att handla lite till middagen som idag blev tacos. Smarrigt!
Vi bestämde oss även för att baka bröd. Blev grekiskt lantbröd.
Kelly älskar verkligen att baka. Oavsett om det är bröd, kakor eller bullar.
Eftersom vi väldigt sällan äter kakor/bullar så väljer jag hellre att baka bröd. Bättre alternativ tycker jag :)
Annars blir det bara liggandes ändå🙈
Men vi smakade brödet efter middagen & det blev helt klart godkänt.

En förmiddag ute i backen på Alla hjärtans-dag.

Måla måla 🎶

Kan inte göra annat än att Älska den nya kalkfärgen som jag beställde för en vecka sedan! Bästa färgen jag någonsin målat med😍

Helgen.

I fredags kom mina föräldrar upp till oss för att spendera helgen här. På fredag när dom hade kommit fram så beställde vi pizza, smarrigt!
På lördagen vaknade Kelly strax efter 7 och ville leka med mormor och morfar. Så hon gick upp till morfar som var vaken och kikade på tv däruppe.
Lite senare så åt vi frukost innan vi åkte iväg in till stan för att ta en sväng på Dollar & handla till middagen. Bestämde att vi skulle göra plankstek.
Det smakade som vanligt riktigt gott! 😍
På kvällen blev det fyrmanstwhist och en massa babbel.
Supermysig helg!
Kelly är helt slut efter att ha busat med mormor och morfar sin hela helgen.