God KvĂ€ll🌾

Det var ett tag sedan. 
Har varit fullt upp & har faktiskt inte haft lust att uppdatera, haha! 
I fredags Ă„kte vi nerĂ„t för att lĂ€mna av Kelly hos mormor och morfar hennes. Vi mötte sedan upp vĂ„ra vĂ€nner i LĂ€ggesta för att sedan ta tĂ„get till Sthlm. 
VÀl framme sÄ checkade vi in pÄ hotellet och sedan satt vi oss i baren och tog lite gott att dricka i vÀntan pÄ att de tvÄ sista skulle anlÀnda.
En rolig kvĂ€ll vĂ€ntade :) 
Jag hade bokat bord till oss alla till kl: 20:00-21:45. Riktigt god middag! En god oxebit med annat gott till blev det för min del. 
FrĂ„n 22:00-23:00 bokade jag tvĂ„ banor pĂ„ bowlingen som fanns pĂ„ samma restaurang. Riktigt stort och bra! 
Otroligt otroligt roligt hade vi. 
Efter middag & bowling drog vi vidare till lite utestĂ€llen. 
Stax innan morgontimmarna sĂ„ kom vi tillbaka till hotellet och alla var helnöjda över kvĂ€llen/natten :) 
Tack snĂ€lla Jimmy, Kjelle, Jessica, Joni, Edvin, Emelie & Andreas för en toppenfredag! 

Lördagen dĂ„, min födelsedag, Ă„kte vi hemĂ„t runt 13 tiden. Hemma hos mina förĂ€ldrar vĂ€ntade vĂ„r lilla skatt K (sĂ„klart) , min farmor&farfar & mamma och pappa för att fira mig. Åt god tĂ„rta, fick otroligt fina presenter & min favoritmiddag serverades pĂ„ kvĂ€llen❀
Tusen tack!! 
Var otroligt sliten frĂ„n alla festligheter frĂ„n fredagen, men min födelsedag blev sĂ„ himla bra trots det! Mycket mysig❀

Söndagen var det dags att Ă„ka hemĂ„t. Innan vi Ă„kte hemĂ„t sĂ„ svĂ€ngde vi förbi svĂ€rförĂ€ldrarna. SvĂ€rmor var hemma och hade fixat en smarrig kolakaka som vi fikade. Fick Ă€ven hĂ€r fina presenter! Tusen tack!! ❀ 


TĂ€nk att jag har sĂ„ mĂ„nga fina personer omkring mig. Fina fina fina Ni❀ 
Tack för denna helg allihopa! 





















Fick detta vackra halsband utav mina Ă€lsklingar💎


Fick Ă€ven fina presenter utav fina vĂ€nnerna Jessica & Joni. Parfym, bodylotion, nagellack och annat smĂ„tt och gott🌾





HĂ€r var en trött liten dam efter helgen😮













Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar