Onsdag.

Uppdateringen blir lite gles här inne. 
Har faktiskt helt enkelt inte tid. 
Efter jobb så hämtar jag lilla K, handlar, fixar middagen & sedan "jobbar" på uppe i gästrummet. Har kommit väldigt långt på väldigt kort tid. Med tanke på att jag endast kan hålla på kortare stunder på eftermiddagarna. 
Bara att få ner den där jädra bården har gjort mig galen. 
Men jag är ju inte precis den som ger upp, så nu jäklar är den nere👌. 
Spacklat och slipat! En vägg kvar att slipa, sen är det dags att börja med tapetseringen. 
Blir vitt och en fondvägg i betongtapet. 
Funderar dock på om jag ska dra listerna i samma smäll och lägga nytt golv också. Blir nog så... Tror jag. 
Sen blir det till att köpa lite ny inredning som ska passa.
Funderar på om det ska gå i guld och vitt. Enkelt och jäkla snyggt om det blir som jag har det i huvudet 😜



Lite lek i eftermiddags.


Min finfina hylla som jag är suuupernöjd över att jag hittade🙌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar