Kommande helg♡

Vi har hyrt stuga (eller ja, ett hus på 140kvm🙈) i Orsa grönklitt över hela helgen. Ska bli så himla mysigt! 
Kelly sa idag när jag hämtade henne från förskolan "Mamma, ska vi träffa mina kompisbjörnar idag?". Då smälte jag lite smått. Hon längtar verkligen att spana på alla djuren på Orsa björnpark. 
Även mormor & morfar hennes ska med upp♡.
Ska bli otroligt mysigt! 

Vi var dit förra året och det blev verkligen en hit! Kelly (och även vi) tyckte det var otroligt roligt att gå runt i parken. Då hade vi dock inte hyrt något utan åkte bara upp över dagen. 

Bilder kommer efter helgen :) 


Även bilder från påskhelgen kommer ut senare. Har inte haft tid!🙈 







Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!
Jag och min sambo funderar på att åka upp till orsa någon helg i sommar. Vill du tipsa om vad det huset ni hyrde hette? Skulle vilja titta upp det, bastu och sådär känns väldigt lyxigt :)
Tacksam för svar.

Svar: Hej Johanna!
Huset ligger högst upp på björntoppen, på Bäverstigen. Är 140 kvm och otroligt fint! :)
Gå in på www.bjorntoppen.se för att läsa mer:)
Nathalie

2016-04-10 @ 09:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar