O N S D A G

Då var även onsdagen avklarad! 
Har varit i Sala, Avesta, Hedemora, Säter & Gustafs och jobbat idag. Fullt ös :) 
Hämtade lilla K & sedan åkte vi och handla till middagen. Gjorde potatismos & pulled pork idag, mums! 
Idag fick det bli en vilodag med löpningen. Men imorgon är det bara att ge gärnet igen 👣. 

Nästa vecka åker jag iväg till Sigtuna på konferens. Åker på tisdagen & kommer hem igen på fredagen.
Åh, som jag kommer sakna mina fina här hemma 😓. Dagarna brukar gå fort iaf, tur det! 
Ska bli kul att träffa alla kollegor igen iaf.
Eftersom vi dagligen arbetar ensamma så är det extra kul när vi alla träffas. 
Träningskläderna får även följa med! Har för mig att det finns gym på plats. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar