Tisdag🌾

God kvĂ€ll fina ni! 
Vi har lagt oss i sĂ€ngen och kikar pĂ„ en gammal Johan Falk film, man tröttnar ju aldrig pĂ„ dessa filmer. 
Idag har jag varit i GĂ€vle och jobbat.
Dagen har gĂ„tt super snabbt kĂ€nns det som. 
HĂ€mtade Kelly frĂ„n förskolan nĂ€r jag kom hem. 
SĂ„ fort vi kom hem tog vi oss en pw pĂ„ 5 km. VĂ€ldigt skönt, trots blĂ„sten. 
Är faktiskt vĂ€ldigt less pĂ„ detta blĂ„svĂ€der som Ă€r nĂ€stan varannan dag! 

Imorgon ska jag lĂ€mna in min bil pĂ„ service sĂ„ jag kommer inte kunna ha den pĂ„ nĂ„gra timmar imorgon (helt otroligt vad beroende jag Ă€r utav bilen). Inte sĂ„ konstigt kanske eftersom jag Ă„ker sĂ„ mycket och lĂ„ngt varje dag. 
SĂ„ min arbetsdag kommer att bestĂ„ utav möten som jag kan ta över telefon ist. Har Ă€ven ordrar som jag mĂ„ste lĂ€gga & fixa med! 
LĂ€mnar bilen 10-11 och dĂ€refter gĂ„r jag till Jimmys jobb för att hĂ€mta vĂ„ran bil. 
Han jobbar halvdag imorgon sĂ„ förhoppningsvis Ă€r min bil klar lagom till jag ska lĂ€mna vĂ„ran till Jimmy igen :) 

Men nu ska jag gosa ner mig och strax försöka sova lite 🌾


(FrÄn i helgen hos mina förÀldrar)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar