Suck suck suck..

Kika in vilket jäkla stenskott jag fick på rutan idag! 
Inte litet inte. 
Imorgon vid lunch ska jag lämna in bilen så dom får byta rutan. 
Hoppas på att det går fort eller att jag får en lånebil så att jag kan jobba! 
Hur kul är det att sitta där och vänta och hinka tio liter kaffe.. Inte roligt! 
Så stort! Fick så himla ont i öronen när det small till🙈


Hade en otroligt jobbig lämning på förskolan i morse. Kelly vägrade att släppa taget om mig och skrek mamma så högt. Och hon var ledsen som bara den! 
Det var så himla jobbigt och det gjorde sådär superduper ont i mammahjärtat😪. 
Jag är inte alls van vid detta då Kelly alltid brukar vara så glad när vi kommer dit. Men icke idag! 
Jag vet ju att det blir bättre efter en stund. 
Men idag hade hon tjatat "mamma" hela dagen. 
När jag kom för att hämta henne möttes jag av henne precis innanför dörren. 
En nöjd och kramgo Kelly som var glad över att se mamma och få åka hem

Idag har dem haft kalas för Kelly på förskolan. Vi köpte med glass och annat gott som dom kunde gotta sig med :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar