Söndag

Det har varit super dålig uppdatering, i know. 
Men varje dag har varit fullspäckad :)
I fredags hade jag en fotografering i Smedjebacken. Det gick superbra! Fotograferade en 5 årig pojke & även några bilder på han och hans föräldrar. 
Dom var nöjda & likaså jag. 
Efter det så var det middag hos svärföräldrarna. Var där hela dagen och runt 17 tiden åkte vi hemåt igen. Trevlig dag! :) 

Sen har vi fixat och donat här hemma. 
I morse gick Kelly och jag ut efter frukost och cyklade. Hon är så duktig på att cykla nu vår lilla tjej ♡. 
Njöt av solen och lekte ute fram till lunch. Då knatade vi in och lagade mat & efter det så satt vi oss alla i bilen för att ta en sväng till Kupolen. 
Hittade ett par skor till Kelly som hon kan ha på förskolan & Jimmy köpte en jacka.

Men nu är söndag kväll här och imorgon börjar vardagen igen. Förskola och jobb!
Jag åker till Gävle för att arbeta imorgon. Och på tal om annat så har jag en till fotografering i veckan och två stycken till veckan efter det. Har även några till som vi ännu ej bokat in en tid på:) 
Roligt! Otroligt roligt faktiskt! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar