Morsdag ♡

Haft en underbar morsdag!
Mina fina serverade mig frukost på sängen i morse och god mat i eftermiddags. 
Har även varit inne i Borlänge en sväng där jag fick ett mandarinträd (har alltid velat haft ett, men har aldrig blivit av att jag köpt). 
Fick även en ny laptop som morsdag present. Den fick jag redan förra veckan så att jag kunde börja med mina fotograferingsjobb på den :) 
Supernöjd över dagen, mina älsklingar är så underbara! 

Jag är världens lyckligaste mamma som har, för mig, världens underbaraste och finaste dotter. Att få vara din mamma är det bästa för mig! 
Och så har jag världens vackraste & bästa sambo som även är världens bästa pappa till vår fina tösa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar