Helg♡

I torsdags var det röd dag och vi var lediga. Vi åkte ner till mamma och pappa då Jimmy och pappa skulle ut och fiska hela eftermiddagen och kvällen. 
Vi tjejer stannade hemma och hade "mamma,dotter & mormor-dag". 
Fantastiskt mysigt! 
Promenad, bus, kycklingsallad, gott vin och tv-kväll :) 



Det blev även lunch i Mariefred.



Idag, lördag- hade jag en fotografering kl 10 i morse. Utomhus vid Malingarna med en familj som bestod utav en mamma,pappa & tre barn. 
Gick kanon! 

Så underbart roligt att få hålla på med detta på fritiden. Det är ju ändå något som jag vill dona med i framtiden också. 
Och bäst av allt är att göra familjerna/personen nöjda, att de får fina fotograferingar som minnen.

Resten utav dagen har vi busat ute, fixat hemma och ätit god mat. 
Helgerna är så himla dyrbara, när man får tillbringa sin tid med det bästa som finns. Min fina lilla familj! 
Det finns inte ord som kan förklara hur glad jag är över att det är just vi, vår familj

Mobilbild i brist på andra bilder från dagen.



Nu har vi bäddat ner oss i sängen. 
Nybäddat och härligt! Så skönt! 
Ska somna till en film och hoppas på sovmorgon imorgon. 
Jag vaknar ju alltid först i detta hem🙈.
Hoppas på att kunna sova till 8 imorgon iaf, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar