Måndagen gjord!

Då var måndagen snart över. 
Jag har kört långt som bara den idag. 
Hemifrån-Vansbro-Malung-Mora-Orsa-Rättvik-Tällberg-Leksand-Gagnef-Mockfjärd- och så hem. Jupp, det har varit min arbetssträcka idag. Alla mina stopp där jag jobbat under denna dag. 
Wiho, om jag är trött i huvudet? Yes!  
Imorgon blir en liknade sträcka fast då kör jag allt mellan Avesta och Grängesberg🙈. 
Många butiksbesök denna vecka, strax över 100! 
På torsdag kommer raringen Viktoria ner. Och på fredag kommer resten utav gänget som ska vara här över helgen. 
Shit så skoj vi ska ha!
På fredag åker vi ner och lämnar Kelly hos sin mormor och morfar❤️. 
Hon ska mysa där över helgen. 
En hel helg utan vår ögonsten. 
Det var exakt ett helt år sedan vi var iväg från varandra en hel helg. Om jag inte glömt något tillfälle? Tror inte det! 
Nu får mormor och morfar hennes passa på och gosa flera dagar med henne..  Några som verkligen har längtat till denna helg ;) 

Men det har faktiskt vi också gjort! 
Ska bli otroligt kul att ha en drös vänner här och bara ha det gött! 
Hoppas på sol och värme också :)


Från igår när Kelly och jag var ute och lekte lite efter middagen. (Mobilbilder) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar