Helgen.

Vi har haft en helt fantastisk helg med underbara vänner. 
Lite kortfattat blir det bara, annars måste jag sitta och skriva hela natten ;)
På fredagen åkte jag, Viktoria och Kelly ner till mina föräldrar för att lämna Kelly där. Hon har varit där och myst hela helgen :) 
Sen åkte vi hemåt igen. Jimmy hade kommit hem från jobbet då och strax efter att vi kom hem så kom Edvin och Linn. Någon timme senare kom Kjelle och Patan:) 
Då var vi alla samlade för en härlig helg! 
Hade det trevligt med skratt och skoj innan vi började vår tur in till LudvikaFesten. 
Bra band, mycket folk, dans, bästa sällskapet och god dryck, med andra ord var kvällen kanonbra! 

Lördagen hade vi en 10 kamp som vi höll på med många timmar under dagen. 
Spelade även brännboll en stund tills alla gav upp i värmen, haha ! 
Hade toppenväder! Sol och värme hela dagen.
Grillat blev det till middag, såklart. 
Sen satt vi och hade det trevligt med bra musik, dans och skratt hela kvällen och en bit in på natten :) 

På söndagen vaknade vi alla upp till strålande sol och värme igen. 
Jag gick upp halv 9 och började städa och skura(?). 
Haha ja, jag ville såklart att allt skulle vara fint och lukta gott när vårat lilla hjärta kom hem. 
Mina underbara föräldrar valde själva att skjutsa upp henne så att vi skulle slippa 2,5 timmas bilresa (eller ja, 4-5 timmar framåt och tillbaka). 
Supersnällt!! När dom kom bjöd vi på pizza som vi satt oss och mumsa på i solen. 
Tusen tack för allt bästa ni 
Och tusen tack till alla vänner som var här och gjorde helgen så bra! 

En drös med bilder kommer ut såklart! Nu har jag dock bara några på mobilen, så ni får dessa sålänge.
Det är blandade bilder från mobil och systemkameran. 
Från fredag och lördag.
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar