Godmorgon lördag!

Igår hade jag en gravidfotografering på eftermiddagen. Det gick kanon och vi fick till många fina bilder :) 
Kelly följde med mig och lekte med deras tjej medan vi fotograferade. 
Brukar aldrig ha med Kelly under fotograferingar såklart, men Kelly har lekt med denna tjej förut och dom leker så bra ihop så det var ett bra alternativ att ta med henne :) 
Nu har inte jag kollat med paret om jag får använda bilderna och visa upp, så just nu får ni inte se någon ;)

När vi kom hem så stod Jimmy och grillade och höll på med middagen. 
Vi var ute och fotograferade i ca 2 timmar, så en färdig middag när vi kom hem var icke fel♡. 
Toppenväder hela dagen igår. Så otroligt skönt med värme! 

Idag vaknar man upp till grått och trist väder ist. Kan inte solen skina i mer än en dag? Hmm! 

Idag ska vi åka och hälsa på svärföräldrarna och kika på deras nya hus :) 



Förresten, idag är det Sveriges nationaldag. Sååå grattis Sverige! 

Gammal bild. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar