Måndag - NRJ.

I morse när jag hade duschat, fixat i ordning mig och skulle precis väcka Kelly så ringer mobilen. 
Det var Jocke från radiostationen NRJ. 
Jag ringde in och chansade på att jag kunde tävla i deras "fira 1års tävling". Det gjorde jag för någon dag sedan. 
Men imorse ringde han och ville att jag skulle vara med. Det är endast en person som tävlar halv 8... Och det blev jag, haha!
Kändes så konstigt! Men halv 8 så ringde Titti, Roger & Ola från NRJ och så var det dax att svara på första frågan som löd: vilken radiostation finns vi på? Svarade såklart NRJ. 1000kr vann jag på det svaret. 
Den stora frågan som skulle ge mig 10000 kr kunde jag inte! Tyvärr! 
Men Ola ville tydligen dela ut lite mer pengar så dom dubblerade och gav mig 2000kr.
Jag tackar & tar emot :) 
Tyckte det var kul att jag fick vara med iaf! :) 

Den stora frågan löd ungefär såhär: "Vem busringde PH erik och Ola förra året?" 
Hm, jag hade absolut inte en aning och kunde därför inte ens chansa på ett namn, haha! 

Jag är Nöjd! 


Annars så har jag jobbat i vanlig ordning! 
Kelly har varit feberfri idag & har varit hemma hos sin farmor och farfar under dagen :) tack för hjälpen!♡ 
Imorgon blir det förskolan igen! 
Jag har såååå lite "måndagskänsla" idag. Känns som en dag mitt i veckan ungefär.. Lite jobbigt att ligga "före", iaf att ha den känslan. 
Kan vara för att jag känner mig förvånansvärt pigg idag, trots att det är måndag. 

Jaja, nu blir det en film innan läggdax :) 
Ny arbetsdag imorgon väntar. 

Natti natti. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar