I Sigtuna.

Är i Sigtuna på kurs i tre dagar. 
Åkte hemifrån vid 07 tiden i morse. 
Inte alls kul att säga hej då till mina älsklingar hemma, trots att det bara är några få dagar. 
Jag är helst gärna nära hela tiden. Att vara ifrån är inte något som stärker saknaden så mycket då jag saknar & tänker på min lilla familj så fort jag inte är tillsammans med dom♡.
Men jag har haft en toppenkväll tillsammans med mina kollegor. Så otroligt roliga och fantastiska hela bunten:) 
Några av oss avslutade kvällen med en biljardmatch som jag och Frida vann ;)
Tror att det var den absolut knäppaste matchen jag någonsin varit med om, haha! 

Har varit en intensiv dag men mycket information osv., 
Imorgon fortsätter det.. Klockan ska ställas på 06:45 (sovmorgon). 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar