Då börjar vardagen igen.

Imorgon börjar jag jobba efter denna ledighet. Kelly ska till förskolan. 
Då var vardagen tillbaka. 
Ska bli skönt att dra igång igen men som tidigare sagt så kommer jag sakna hela mysiga dagar tillsammans med lilltösa & Jimmy. 
Men det är extra underbart när dessa lediga tillfällen kommer 

Jag är taggad som bara den för att dra igång igen! Det ända som jag tycker är jobbigt är vädret.. väglaget..
Får ta det lugnt. Långa sträckor som ska åkas nu under dessa två första veckor, men det ska gå bra! 
Långa sträckor även efter dessa två veckor, men då kan jag köra lite varierat under 5-6 månader. 


Idag har vi iaf varit ute en sväng, blåste dock ganska mycket. Men lite över en timma höll vi oss ute och skottade osv. 
Hunnit fixa in alla jobbsaker i bilen, dammsugit och fixat ihop alla kellys saker som ska med till förskolan imorgon :) 

Nu ska vi lägga oss och kika på en film. 
Natti natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar