Härlig men kall lördag ♡

Jag vaknade vid 08:20 imorse medan resten utav familjen sov så gott :) 
Jag gick upp och tog mig en löptur på nya löpbandet som vi köpt som gemensam julklapp. Det kom hem i torsdags och under kvällen monterade vi ihop det. Efter många timmar så blev vi klara och jag kunde ta min första löptur på igår morse. Så himla, himla nöjd!!! 
Så otroligt skönt att kunna gå upp & springa utan att väcka Kelly. 

Så precis när jag var klar så hörde jag att Jimmy & Kelly hade vaknat. Jag tog mig då en dusch och sen blev det frukost innan vi skulle göra oss redo för en shoppingtur till Borlänge. 
Vi hittade allt vi skulle. Så skönt! 
Nu är vi klara inför julen. 
Vi köpte även nya löpskor som vi endast har inomhus när vi tränar. 
Så nöjd över mina nya.

Nu på eftermiddag/kvällen har vi bara haft det mysigt. Ätit supergod middag med ett glas rött. 
Soffläge är exakt vad som gäller nu :) 


Har även bytt TV-bänk. Bort med den fula mörka bänken och så fick kabeltrumman komma på plats under tvn. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar