Tisdag.

Började dagen med en runda på 5,5 km. 
Superskönt! 
Så fort vi kom hem så var det bara att starta gräsklipparen.
Slapp Jimmy göra det efter jobbet♡.
Sen fyllde vi poolen lite mer så Kelly fick bada. 
Har varit ute och njutit av solen exakt hela dagen. 
Likaså igår. 
Hunnit tvättat och hängt ut, fixat med lite allt möjligt på tomten & busat med min fina tjej heeela dagen.
Strax innan Jimmy kom hem så började jag med middagen. 
Tände grillen och slängde på gott kött och majs. Kokade färspotatis, fixade goda såsen och skar upp fetaost. 
Satt oss självklart ute och åt middagen så vi fick njuta av solen ännu längre. 
Vid 17:30 tror jag att vår lilla tösa började bli lite tröttis, då bad hon om att få se på barnprogram. 
Sen blev det dusch, tandborstning o andra kvällsbestyr för vår lilla tösa. 




Kelly slet fram alla leksaker & tyckte att mamma skulle ligga i tältet o sola ist för solstolen, icke icke.. Det gick inte jag med på😄





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar