Underbar helg 🌾

Har haft en sĂ„ bra helg nere i Åker hos mina förĂ€ldrar. 
Ätit gott, spelat, varit ivĂ€g till Sthlm, myst & lekt ute och en massa mer:) 
Med andra ord, perfekt helg! 
Hann Ă€ven trĂ€ffa nĂ„gra vĂ€nner en stund i lördags kvĂ€ll. 
Har en drös bilder pĂ„ kameran som jag tĂ€nkte lĂ€gga in i morgon. Orkar verkligen inte nu. 

Sen har jag inte riktigt bestĂ€mt mig Ă€nnu i fall jag Ă„ker ner i morgon till Åker igen eller om jag Ă„ker supertidigt pĂ„ morgonen hĂ€rifrĂ„n pĂ„ tisdag. 
SvĂ€rmor kunde skjutsa ut mig till LĂ€ggesta pĂ„ tisdag iaf. Slipper jag stĂ€lla min bil dĂ€r över natten🙏. SupersnĂ€llt!! 

Åker ju till Sthlm pĂ„ tisdag och stannar till onsdag. 
Men jag kĂ€nner verkligen inte för att Ă„ka ner i morgon dĂ„ jag ska jobba i Älvdalen pĂ„ dagen imorgon.. Inte sĂ„ sugen pĂ„ att Ă„ka 20 mil extra nĂ€r jag kommer hem imorgon. Och 40 mil Ă„kandes blir det under dagen.. 
SĂ„ strax över 60 mil lockar mig inte sĂ„dĂ€r supermycket faktiskt! 
Men jag fĂ„r se hur jag kĂ€nner imorgon :) 


NÄgra smÄtt suddiga mobilbilder kan jag bjuda pÄ sÄ lÀnge :)









Pappa plockade ner leksaker frĂ„n vinden. Hade en överlycklig Kelly. Hon ligger förövrigt i kartongen pĂ„ bilden😂. Och dĂ€r i ville hon vara, vi fick inte ens öppna utan att hon utbrast ett "Neeeej!!", haha!






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar