Torsdag💛

Jimmy kom hem runt 12:30 tiden idag. 
Kelly sov dĂ„ sĂ„ nĂ€r han kom hem sĂ„ Ă„kte jag direkt ivĂ€g till stan :). 
Handlade lite utav det sista till Kellys pĂ„skĂ€gg osv. Köpte Ă€ven lite nytt till nya köksbordet som kommer pĂ„ plats imorgon :) 
Det fĂ„r ni se imorgon! 

NĂ€r jag kom hem sĂ„ gick jag och Kelly ut och lekte. Hon cyklade omkring pĂ„ sparkcykeln, gungade pĂ„ "lejonet" ute i lekparken. Eller ja lekpark och lekpark kan jag knappt kalla det lĂ€ngre dĂ„ dom tagit bort det mesta. 
Det lilla som finns kvar Ă€r sandlĂ„dan och "lejonet" som jag sĂ„ fint kallar den gungvarianten. 
Efter en stund hĂ€mtade vi ut vagnen och gick en promenad. Kikade pĂ„ hĂ€star och sĂ„ ;) Djur Ă€r populĂ€rt hos Kelly. 
NĂ€r vi kom tillbaka frĂ„n promenaden sĂ„ lekte vi i "lekparken" en stund till. 
Sprang och löjlade oss & hade det roligt! 
Sen gick vi in för att börja med middagen. Och efter det sĂ„ har kvĂ€llen bara rusat fram. 
Kelly var super trött sĂ„ hon somnade tidigt som vanligt. 
Vi har precis kikat pĂ„ Taken3. AlltsĂ„ dessa filmer!! SĂ„ sjukt bra! Jag har vĂ€ntat pĂ„ att denna ska komma ut sĂ„ himla lĂ€nge, och idag kom den, Ă€ntligen! 
Har ni inte sett dessa filmer sĂ„ gör det för tusan. 


Nu ska vi sova för imorgon, ja imorgon, dĂ„Ă„Ă„ ska vi Ă„ka till Orsa Björn/Rovdjurspark. Jag och mina fina hjĂ€rtan ❀








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar