Toooorsdag.

God kväll. 
Tänkte att jag kan slänga in ett litet inlägg nu innan jag somnar. 
Jag är så trött idag! 
Har varit och jobbat i Sälen idag med. Även i Malung och Dala-Järna. 
Men nu är det färdigjobbat där uppe på någon månad :) 
Imorgon tänkte jag jobba "nära hemma", i Borlänge. 

Imorgon åker vi även ner till Åker, till mamma och pappa. 
Ska ha en mysig och skön helg! :)
På söndag åker vi hemåt igen och sen på måndag åker jag ner till mamma och pappa igen för att sova där en natt. Ska med tåget till Sthlm tidigt på tisdag morgon. Jobbsaker och liten halvtids kickOff med jobbet. 
Så det blir hotell tis-ons och sen på onsdag morgon tar jag tåget till Läggesta och sen bil hem därifrån. 
Fullproppad start på nästa vecka med andra ord. 

Idag när vi kom hem från jobb och förskola så lekte vi ute samtidigt som jag sprang in&ut och fixade middagen. 
Blev sötpotatis, potatis och morötter i ugnen med helstekt fläskfilé & egen tzatziki👌. 
Åt middag och sen direkt ut för att ta en promenad! 
Varit så underbart väder ute idag med. 
Man får passa på att njuta av solen när man kommer hem :) 

Bild från hundfjället igår. Blev bjuden på nygräddade våfflor 😋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar