Tisdag.

Då har ännu en dag rusat förbi. Idag har jag jobbat i Orsa, Mora, Sollerön och Gagnef.. Jupp, en hel del åkandes:) 
Men det har gått bra! 
Nu är jag dock supertrött. Måste verkligen bara se klart filmen som vi börjat kika på, super bra är den!:)

Iaf, jag hämtade upp Kelly från förskolan när jag kom hem från jobbet. Kom hem & började med middagen direkt, idag blev det pasta med baconsås ;) 
Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket. Myst framför kamin och busat. Jimmy startade en brasa efter middagen så det blev riktigt varmt & gosigt
Nu tänker ni säkert, elda nu? Det är ju fortfarande varmt ute? 
Haha ja, men det är sån skillnad på värme och värme.. Värmen från vår kamin är oslagbar:) Så ibland är det bara skönt att elda lite liiite för att få mysfaktorn 

Men nu ska vi kika klart på filmen. Imorgon väntar en låååång dag så det blir sova direkt efter filmen :) 

Natti natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar