Måndagen gjord! ❥

Då var måndagen gjord:) 
Den har gått bra & superfort! Varit iväg till Mora & Rättvik och jobbat idag. Var till Mora förra veckan med men idag blev jag klar med allt där. Imorgon kör jag Gävle igen:) 
Hämtade Kelly på dagis direkt då jag kom tillbaka, åkte hemåt & började med middagen. 
Bus & lek efter middagen innan det var dags att varva ner. Kelly la sig runt 18:40, somnade direkt. Då slog vi på BIg brother i sängen. 
Är otroligt trött idag så mina ögonlock kommer strax stängas😴
Det är dock skönt att man kommit in i jobbrutinerna nu igen. 


Men nu ska jag kika klart på det här & sen soooova :) 


Stannade till på vägen hem från Rättvik & köpte en overall till Kelly, en t-shirt & skjorta till Jimmy. Nöjda älsklingar hemma då allt nytt passade 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar