Fredag ❥

Kelly sover sedan 40 minuter tbx ungefär. Jag & Jimmy kikar på tv & tar det lugnt bara:) 
Haft en härlig dag förutom morgonen. Kelly ramlade över sin legolåda och föll framåt & slog upp hakan i golvtröskeln. Det blev ett ganska djupt hack i hakan och blödde massor :( 
Jag fick det sluta blöda och satt på ett plåster sålänge. Åkte till vc så dom fick kika på det. 
Dom sa att det var ganska djupt med att dom inte ville göra något stort på det eftersom såret såg så fint ut osv. Dom stripade det och tejpade över. 
Får se hur det ser ut imorgon. Bytte tejp innan läggdags och då såg det rent och "fint" ut iaf. 
Var en super trevlig sköterska & det tyckte även Kelly som ville kramas med henne stup i ett, haha. 
Men hon var så duktig gumman vår 
Inte ett ljud sa hon när sköterskan eller doktorn petade och höll på med hakan. 


Senare så lekte vi ute i lekparken innan det var dags för middag. 
Och efter middagen åkte vi alla ut i skogen & plockade svamp. Mysigt! 

Har fått mycket jobb gjort idag också. Det känns skönt att avsluta veckan när allting är gjort och allt är i ordning. Då behöver jag inte lägga någon tid på det denna helg :) 
På måndag är det nya tag! Då går jag in i fjärde veckan på mitt nya jobb (Vad fort tiden går🙊). 
Meeen oj så jag trivs!!! :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar