Första jobbdagen!

Jobbdagen har gått kanonbra! 
Allt funkar bra även på morgonen då jag lämnar Kelly på förskolan. Sen hämmar någon utav oss henne på eftermiddagen. Det bror på när jag är färdig för dagen :) 
Känns skönt att få in dessa rutiner på vardagen så att allt ska funka så bra som möjligt. 

Första dagen kändes kanon, som sagt. Blir väldigt mycket bilåkandes, men det gör mig absolut ingenting! ;) Har så fruktansvärt skön & bekväm bil att åka med. Sen tycker jag om att åka bil :) 
Idag har jag varit iväg till Hedemora och sen tog jag några butiker i Borlänge. 
Imorgon tänkte jag ta mig en tripp till Avesta :) 

Så ligger det till sörrni. 
Hoppas att ni oxå haft en bra start på veckan. 

Nu ska vi krypa ner i sängen och kika på BigBrother från igår. 

Fullproppad bil😏


Åh så en bild på världens vackraste tjej❥. Bild från gårdagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar