Vår lilla sjukling☆

Kelly är förkyld. Har varit det nu i några dagar så jag hoppas att det ger med sig snart! 
Stackarn. 

Iaf, i torsdags var ju jag iväg till Sthlm med jobbet. Halv 11 träffades vi på hotellet och sedan dog vi vidare till Expressen där vi gick igenom lite om tiden vi jobbat nu. Gick även igenom lite nya saker och ting. Möten med både Expressen och Aftonbladet. 
Runt halv 5 tiden åkte vi iväg för att spela curling(!!), haha! Aldrig gjort det förut och det var supersvårt men roligt faktiskt :) 
Mitt lag vann👍. 
Vid 19-19:30 åkte vi vidare till O'learys där vi tog lite fördrinkar och sedan blev det middag. 
Efter middagen bestämde vi oss för bowling och lite sånt. 
Super skoj! 
Sedan gick några utav oss vidare till en Rockpub som vi tog oss en sista öl på. 
Klockan var runt 03 när vi kom tillbaka till hotellet och somnade för natten. 
Sov som vanligt (på hotell) väldigt dåligt! 
Vaknade strax efter 07. Blev inte många timmars sömn men det var väll självförvållat ;) 
Hade riktigt roligt iaf och det är väll huvudsaken. 
Efter frukosten åkte vi hemåt igen. Jossan släppte av mig i Läggesta där Jimmy hämtade upp mig. 

Kom hem till mamma och pappa där jag hann pussas & kramas med Kelly innan det var dags för henne att vila lite efter lunchen. 
Hon var redan då hostig och förkyld. Hostig var hon redan på onsdagen när vi åkte neråt :( 


Igår kom vi hem igen iaf. 
Jimmy och jag firade som sagt 7 år tsm. Inte för att vi gjorde något speciellt eftersom Kelly var så dålig. Då vill man självklart ge henne all den uppmärksamhet som går❤️. 


Idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar