Torsdag ♡

Usch vad kallt det var i morse! -5, burr! 
Att det kan ändras från 15 grader till minusgrader på bara en natt😬.
Men iaf, efter jobbet åkte jag och hämta upp snuttan på förskolan. 
Åkte iväg och handla lite & sedan åkte vi vidare till vc. 
Kom sen hem & började med middagen. Har haft en super mysig eftermiddag & kväll. Busat och lekt varje liten sekund
Som jag älskar dig vår fina prinsessa. 

Pussa dockan godnatt och bäddar ner na i dockvagnen. Denna dockvagn har Kelly fått utav sin gammelfarmor (min farmor). Den hade hon när hon var liten. Den är över 60 år gammal & jag älskar den verkligen! Så häftig! :) 



Nu har vi bäddat ner oss i sängen och kikar på BB. 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar