Tisdag.

Då var tisdagen gjord. Jobb och förskola. 
Efter att jag hämtat Kelly på förskolan så åkte vi hemåt och busa innan det var dags för middag:) 
Dagarna går så fruktansvärt snabbt nu när jobb och förskola rullar på.. Man tar verkligen vara på tiden som man har när man kommer hem. Tiden med vår underbara dotter
Kelly går och lägger sig mellan 18:30-19:00 varje kväll, så det är inte många timmar man får rå om prinsessan. Men de timmarna är absolut de värdefullaste på hela dagen.

Imorgon blir en lång dag för mig då jag ska iväg enda till Örbyhus, Tierp & några andra ställen att jobba. Det tar ca 3 timmar dit och 3 timmar hem sen igen. Och sen ska det jobbas i timmar där i mellan också. 
Jaja:) Det ska bli skoj trots den långa resvägen. Imorgon har jag även jobbsällskap! 

Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon👍. 


Köpte nya vinterskor till Kelly idag.
Kavat såklart! Inte haft några bättre skor till snuttan än kavat, så jag hoppas dessa är så pass bra som jag har förväntat mig!


Dagens dagis-outfit








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar