Svar på kommentar.



Hej & tack så mycket! :) 
Jag svarar här då mina svar inte syns i svarsfältet på kommentarerna, om man inte markerar hela mitt svar! 
Det kan jag självklart göra. Skriv några områden inom fotografering så kan jag skriva lite mer om just dessa områden. Tex om det är ISO-inställningar, Skärpedjup, profil/landskap/djur-bilder osv, vinklar.. Eller vad det är du är intresserad av att lära dig mer av :)
Annars blir det lätt att jag skriver på om allt & inget inom fotografering och tillslut så förstår du inget av det jag skrivit ändå :) 

Tack igen & vad roligt att du tycker om mina bilder! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gulle dig :D
börja från början! Jag har en Canon, nybörjarkamera. ISO är en grej som jag inte förstår nåt av så börja där ? :)

2014-10-02 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar