Måndag- ensam med min prinsessa.

Jimmy är i Sthlm på skyddsmässa fram till på torsdag. Och på torsdag åker jag iväg med kollegorna.. Så vi missar varandra då också! 
Kelly och jag åker ner till mamma och pappa på onsdag, och sen på Torsdag morgon så blir jag hämtad utav Josephine, en kollega på annat distrisk. Så åker vi tsm till Sthlm. 
Jimmy åker (på torsdag em/kväll) hem till mamma och pappa efter mässan. 
Jag kommer hem (till mamma och pappa) igen på fredag & så stannar vi till lördag :) 

Haha nu blev det mycket😂.. 

Iallafall så har jag och Kelly haft en super mysig eftermiddag/kväll tsm. Myst framför brasan och busat en hel del :) 
Hon somnade runt halv 7 så då kikade jag igenom lite jobbgrejer och så. 
Nu ligger jag och tittar på svenska Hollywood fruar, haha! Herregud säger jag bara..


We miss you already dad/sweetheart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar