Kväll.

Då var det kväll. 
Jag ligger i sängen och kikar på del 2 av "dokumentären" om Zlatan. Har nyligen lyssnat på ljudboken från boken "Jag är Zlatan Ibrahimovic". Det tog mig tre dagar att lyssna färdigt på den, haha. Kanon när man åker långt! 
För övrigt så är den superbra! 

Väntar på att mina naglar ska torka, nymålade o fina ;) 
Sen ska jag stänga mina ögonlock och förhoppningsvis sova som en stock. 
Har haft några nätter nu som jag sovit lite oroligt, vette tusan varför.. Ibland kommer man in i sånna perioder då sömnen är lite hackig. 

Jaja, imorgon efter jobb & förskola så åker vi neråt till Åker. Först stannar vi till i Strängnäs för att träffa raraste Chantal❥. 
Ska bli otroligt kul då det var ett bra tag sedan vi sågs. 
( för er som inte vet vem det är så är det en underbar vän, en bästa vän som jag kännt i mååånga år ). 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar