Onsdag.

Halva veckan har nu rusat förbi. 
Idag har jag varit i Mora & jobbat. Hann med bra mycket mer än vad jag trodde, så det var kanon :)
Imorgon tänkte jag jobba "nära", blir Fagersta hade jag tänkt mig.

Iaf, idag när vi kom hem (efter att jag hämtat Kelly på dagis) så började jag med middagen som idag blev kyckling och paprika i grädde och potatis till, mums så gott det blev :) 
Kelly älskar verkligen denna rätt, såå hennes mat slank ner fortare än fortast, haha! 

Kelly har precis lagt sig & vi kikar lite på tv. Mer än såhär blir det inte ikväll. 
Både jag & Jimmy är supertrötta så vi lär somna som två små barn om ett tag ;) 


Haha, Kelly ser så otroligt rolig ut med dessa brillor på.. Hon böka runt här hemma med dessa brillor, mina skor & dockvagnen, haha! Det såg så roligt ut:)
Alla ska vara med och gunga i stolen. Gör slut på sista energin efter middagen och kvällens dusch😏😄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar