Lördag♡

Imorse när vi vaknade så åt vi god frukost med färska frallor o så :) 
Fixade i ordning oss och satt oss i bilen för att ta en tripp till kupolen. 
Så det blev en förmiddag med shopping. Hittade det som vi skulle ha plus lite annat. 
Det var otroligt skönt då det var super lugnt med folk! 
Till K






När vi kom hem så började jag dammsuga och städa undan lite. 
Busade å hade oss en stund innan det var dags att börja med middagen. 
Idag gjorde vi potatisgratäng, pulled pork o god sås.  Mums! 
Kelly åt så otroligt mycket. Hon är galen i mat! 
Men det är bra. Super skönt att hon äter så himla bra! 

Nu på kvällen så kikade jag in i Kellys rum för hon gick in dit och höll på så jag ville bara se vad hon syssla med, då hittar jag henne nerbäddad i hennes täcke, kudde och filt på golvet. Supertrött tjej som låssades sova där ;)
Haha! Då var klockan runt halv 7 (brukar somna vid den tiden). Men nu sedan en halvtimma tbx så sover hon som en stock.. I sin säng ;)





O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar