Tisdag.

Kelly somnade gott för en timma sen ungefär & nu har jag & Jimmy bäddat ner oss i sängen för att se på en film. 
Får se hur mycket jag hinner se av en film idag då, två kvällar i rad nu har jag toksomnat efter en kvart kanske. 
Beror självklart på att jag varit sjuk. 
Men nu känner jag mig som sagt bättre så nu kanske jag orkar vara vaken längre :)

Idag har vi lekt en massa här hemma, har inte velat gå ut eftersom vi precis blivit friska & vädret har varit kasst! Regnat nästan hela dagen. 
Har inte kikat något på vädret men får väll se imorgon om det blir något bättre väder. 
Nu vill jag att det fina vädret ska komma tillbaka! 

Har även haft sotaren här idag & det tyckte Kelly var super spännande ;) Det gör hon nästan varje gång nya människor kommer:) 



Men nu säger jag tack & god natt för idag! Sov så gott & dröm sött❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar