Måndag.

Har haft en toppen dag med min lilla tös idag. Började dagen ganska lungt. Lekte lite inne och så fram tills det var dags för Kelly att vila:) 
Jag gick ut och hängde upp tvätten och sen kika igenom lite bilder som jag tog i helgen.
Sen när hon vaknade igen så tog vi oss en tripp till blomsteraffären & köpte på oss lite mer uteblommor, haha :) och än är jag inte klar, inte på långa vägar! 
Planerade och fixade när vi kom hem igen. Lekte lite innan vi gick in. 
När vi kom in så såg jag att klockan var 15:50, shit, trodde klockan gick fel eller något. Kändes inte som att vi var ute så många timmar, haha!
Tiden går fort när man har roligt:) 

Till middagen fick det idag bli en mumsig gryta med kött, morötter, lök, soltorkade tomater, chilisås osv osv..
Potatis och inlagd gurka till! 
Mmmm så sjukt smarrigt:) 

Efter middagen så tog vi oss en promenad. Hela familjen förutom Rocky som rusade in så fort vi öppnade dörren och skulle gå :) 

Skön dag! 


Sen skickade mormor (mamma) bilder på en massa kläder som hon var och köpte till Kelly idag. Superfina sommarplagg ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar