Bustajm ute.

Kelly och jag gick ut och busade lite förut. Passade på innan regnet kom :) 
Det var ändå ca 14 plusgrader ute trots molnigt och grått. Det är helt godkänt! Dock så blåste det lite så det kändes kallare! 
Förra veckan var ju sååå himla tråkig då det var typ 6-8 grader varje dag! Det är ju iskallt. Haha. 
Blev bortskämda när det var supervarmt   väder i 1,5 vecka förut;) 






Igår när vi var i Borlänge och gjorde Ikea så köpte vi isglass formar eller vad man nu ska kalla det. 
Så när vi kom hem tröck jag i en banansmoothie i en för att pröva. 
Idag fick hon den och det var en hit kan jag lova, haha;) 
Kellys min i början då hon fick den tog tio poäng, hahahahah! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar