Mulet och blåsigt!

Morgonen var ju sååå fin! Klarblått och sol. 
Men huxflux så var det mulet och blåsigt.. Jättetråkigt! 
Energin bara rann ur mig. Tänk att solen kan ge en sån energi?! 

Jag har varit trött hela dagen faktiskt. Försökte vila en stund då Kelly sov sin första gång, men det gick ju sådär, haha. 
Jaja, det är ju fredag! Blir en mysig kväll med mina underbara♡
Blir iaf inte kupolen idag, det orkar jag inte:) 
Sen väntar jag på att mitt objektiv som jag ska köpa ska komma in i butik igen, men än har det inte gjort det i Borlänge. Det är slut nu alltså! 

Nu ska jag lägga min trötta lilla prinsessa här hemma. Och strax kommer pappsen hem ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar