Godmorgon.

Här ligger jag i sängen och väntar på att prinsessan i rummet bredvid ska vakna. 
Jag har hunnit duscha och fixa lite annat, haha. 
Hon har sovit som en stock i natt efter att ha fått gröt igår kväll! 
Välling släng dig i väggen! 
Så det tänker jag fortsätta ge. 

Idag tänkte vi åka in till stan och köpa nå snygga nya skor till Kelly. Hoppas det finns nå söta vårskor! 
Sen så tänkte jag ta en sväng in på NovaHem då jag har kvar på mitt presentkort där. 
Det är inte speciellt svårt att hitta något fint där, haha. Så underbar affär så jag skulle kunna gå där inne i timmar om det skulle vara så :) 
Liiiite svårt med barnvagn bara, det är ganska trångt! 
Men allt går, right?;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar