Vilken natt, vilken natt..

Kelly har sovit SÅ dåligt i natt.. 
Men jag såg i morse att en tand äntligen spruckit igenom. Och två till är väldigt nära på att spricka igenom! 
Plus att hon har blivit lite förkyld. Hostar lite också. 
I natt när hon vaknade så ville hon inte somna om förutom när jag stod och höll en hand på henne. Kan ju inte stå nerböjd över spjälsängen halva natten & hålla en hand på henne. 
Direkt när jag tog bort handen så blev hon ledsen. Så hon fick följa med mig in till våran säng. Låg & höll om henne och hon somnade på en gång. 
Jag däremot, somnade inte om direkt! Svårt att sova när man ser sin fina prinsessa ligga & sova så sött♡

Vi vilade ett tag förut så det var skönt. Fick vi båda ta igen lite från natten :)

Kelly springer nu runt i sin gåstol efter att ha ätit lite lunch för ett tag sen. Så lycklig liten tös♡ 
Rocky ligger & myser i soffan. 
Själv så springer jag runt och plockar ihop Kellys leksaker som man trampar på stup i ett:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar