Shopping

Idag åkte Kelly och jag in till stan för att kika lite. Så skönt nu när mellandagsrean är över. Jag avskyr verkligen mellandagsrean. För det första så är det SÅ mycket folk, om man ska ha en liten sak får man stå i kö i en evighet! För det andra så är det mest skit dom rear ut. Oftast slutar shoppingen med att man handlat allt för ordinarie pris. Så mellandagsrea får tummen ner av mig! :) 

Idag hittade vi kläder till Kelly.. Lite mjukisbyxor, bodys osv osv. Hittade lite prydnads saker till mig också :) Nöjda kom vi hem iaf! 
Väl hemma så busade vi lite & sen lagade jag lite middag. Kokt potatis, egna biffar, egen gräddsås och stekt lök :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar