Helgen.

Har haft en mysig helg tillsammans med mina föräldrar. 
Igår var som sagt killarna ute och fiskade. Mamma, jag & Kelly var in till stan och shoppade:) Kelly har fått så himla mycket fint som mormor hennes handlade igår, bl a en jacka, mjukisbyxor, bodysar, pyjamaser, tröja, massa strumpor, nalleskallra, mössor, vantar. En fin pulka fick hon när dom kom i fredags också. 
Jättefina saker, verkligen!! 
Mamma köpte mig ett fint halsband osv. 
Tack sååå mycket! 
På kvällen åt vi god mat och spelade lite kort innan vi bänkade oss i soffan & kikade på Det största äventyret. 
Kelly somnade vid halv 9-9 och vid 22 tiden var vi alla andra så trötta så vi hoppade i säng & sov fram till halv 8 i morse. 
Blev långfrukost & efter det så klippte jag Jimmy & mamma fick toppa mitt hår lite :) 

Nu har dom åkt hem & vi kikar på tv. Kelly vilar lite så då passar vi också på att göra det :) 
Sen ska vi ut & åka pulka 


Tusen tack för denna helg, älskar er♡














Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar er också <3

2014-01-26 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar