Fredag!

Natten var sååååå värdelös! Kelly vaknade vid halv 2 och sedan 03:45 och var typ pigg! Ville absolut inte somna om. När klockan var 05:15 så somnade hon om med mig i vår säng. Vi sov till ca 7 för då kraffsade Rocky på sovrumsdörren och ville komma in & sova med oss.. Det blev ju snarare tvärtom, Kelly och jag vaknade & klev upp medan Rocky la sig i sängen och sov. 
Har varit riktigt trött hela dagen. Kelly också för den delen. 

När Jimmy kom hem från jobbet så tog jag bilen & tog en sväng till stan. Handlade med lite mat och sånt också :) 
Fixade ihop lite käk när jag kom hem. 
Åååh ja, nu så sitter Kelly och jag på golvet & leker med alla hennes miljoner leksaker som tutar&tjuter hejvillt:) 
Jimmy spelar lite poker. När lillhjärtat har somnat så blir det filmkväll för mig & älskling.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar