Öppna förskolan.

Vid 14 tiden åkte vi till öppna förskolan, var så himla trött men om jag inte gjorde något så skulle jag somna sittandes. 
Så Kelly & jag packade ner lite majskrokar och sånt & drog oss mot öppna förskolan :) 
Var faktiskt kul då vi pysslade, busade & sånt. Kelly (med hjälp av mig) gjorde ett fint Alla hjärtansdag kort till pappa sin❤️ 
Geggade med avtrycksfärg å massa annat skoj. Så det fick bli ett handavtryck på kortet till pappsen :) 

När vi åkte ifrån MiniKul så hämtade vi upp Jimmy här hemma för att åka & hämta ut hennes nya bilstol som hade kommit idag. Trodde inte att jag skulle orka bära den själv, men det var inga problem :) Den är såååå fin! 
Väl hemma så började vi med middagen. Gav Kelly middag också, hon somnade vid matbordet innan jag ens hade tagit bort haklappen och torkat hennes mun, haha. 
Trött tjej! 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar