♡Onsdag♡

Började med att jag vaknade strax innan Jimmys klocka ringde. Jimmy klev upp och jag klev upp lite senare, runt 7 tiden. Kelly sov ända fram till 07:50, så jag tog det lugnt framför tvn ett tag innan hon vaknade :) 
Kändes sjukt konstigt att vakna innan henne, haha!

Klockan 9 hade vi tid på BVC. Hon låg bra till på kurvorna, som vanligt :) 
Våran fina prinsessa ♡




När vi kom hem därifrån så somnade Kelly en stund & jag fixade med tvätten. Sen fixade jag i köket med nya gardiner som fick komma upp plus lite krokar och så som jag satte upp.. Bytte ut en annan ful sak, som satt där innan, haha.. Eller ful o ful var den väl inte. Men det är alltid kul med något nytt som kommer upp :) 

Nu har vi ätit middag och kikat klart på en kanonbra film! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar