Hemma.

I morse åkte vi hemåt vid ungefär 7 på morgonen. Kelly vaknade vid 6 tiden så det kändes onödigt att hon skulle fortsätta sova någon timma till, utan det kunde hon göra i bilen tänkte vi. 
Resten låg o sov när vi klev upp så vi ville inte väcka dom innan vi åkte ♡. 
Kelly har iaf varit jätteduktig i bilen. Första gången hon har åkt så långt :) 
När vi åkte dit i fredags så började hon bli lite uttråkad när vi kom till Timrå, dvs kanske 25 minuter innan vi var framme, så det förstår man. Nu när vi åkte hemåt började hon tappa tålamodet när vi hade åkt en bit förbi Falun (40 minuter från hemma). Gick betydligt bättre än vad jag trodde! Duktiga älskling

Vi kom hem runt 12 tror jag att den var. Kelly lekte med sina leksaker en stund innan det var dags för henne att sova en stund. Jag somnade också, haha. 2 timmar sov snuttan, tar på krafterna att vara iväg på äventyr ♡ 
Vi har iaf haft det jättebra! En riktigt mysig helg med god mat, dryck & spel. Dagarna gick lite för fort bara. Men det gör dom ju när man har roligt :)

Jimmy och jag beställde pizza idag! Vi orkade verkligen inte ställa oss och laga mat. Men det var gott! :) 
Nu kikar Jimmy på någon film som jag inte riktigt fastnade för. Så jag & Kelly gick upp så att hon fick bada en stund. 
Har bänkat mig i soffan nu medan Kelly busar runt lite:) 


Bilder från systemkameran kommer imorgon. Orkar inte föra över dom idag, såå trött! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar