Födelsedagen.

Haft en toppen födelsedag :) 
Mysig & bra! 
Nu på eftermiddagen kom svärföräldrarna hit och åt middag med oss. Jag ville inte ha en massa onyttigt fikabröd och sånt så då tyckte vi att middag passade bättre :) Grillade kött och majs, till det blev det hackelback. 
Beasås & fetaostsallad också! 
Mummmms, riktig sommarmat :) 

Har fått fina presenter idag också. 
Jag ska iväg och köpa mitt objektiv som
jag vill ha, det fick jag av min underbara älskling & dotter. 
Av mamma & pappa fick jag en kväll på Golden Hits i Stockholm. Så bra! Eftersom vi ska dit med Ida & Simon den 22 mars:) 
Av svärföräldrarna fick jag presentkort på NovaHem!  Min absoluta favorit butik när det gäller inredning! 


Tusen tack för dessa underbara presenter! 



Nu är det dags att sova för imorgon åker vi ner till mina föräldrar & lite mer firande blir det i helgen. Ni är så underbara allihopa 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar