Torsdag - Ikea.

Imorse så väckte jag Kelly vid 07:00.. Det var inte populärt! Hon har sovit till strax efter 09 varje dag denna vecka så jag förstår att hon var lite trött!:) 
Vi hade tid på BVC kl 08:00. När vi kom dit så ville Kelly vända så fort vi skulle gå in på vårdcentralen. Vi var ju där igår och tog blodprov och svalgprov, och svalgprovet tyckte hon var hemskt! 
Så hon var nog lite rädd efter allt vad de gjorde där inne igår. 
Men hon gick med på att gå in om jag bar henne:) Självklart gjorde jag det!
Tyvärr så var det ju dags för mässlingssprutan idag! Och det gjorde inte stället mer populärt. Trött och lite orolig tös (som säkert tänkte -vad ska nu ske på detta hemska ställe) blev ledsen. 
Det gick iaf bra. Hon är så duktig vår fina tjejen. Efter att kläderna åkt på så satt hon på sig sina skor, tog sin jacka i handen, öppnade dörren, vinkade och sa hejdå till doktorn och barnmorskan. 
Och ruusade ut, haha! 


När vi kom hem så hann vi knappt klä av oss ytterkläderna innan vi bestämde oss för att åka in till Borlänge, till Ikea. 
Kom dit och mötte upp farmor och farfar (kellys alltså). 
Hittade lite smått och gott.. B la kronljus, värmeljus, en ram till fotot på Kelly som jag har förstorat, halkskydd till kellys matta i hennes rum (som man lägger under mattan), julklappar till K, muggar och en stor skön kudde till soffan + ett snyggt fodral till. 
Blev även lunch på Ikea -julbord! 
Det var gott :) 

Vi tog oss även en sväng över till kupolen för att gå in på Lager 157. Köpte tre linnen och en tröja till K och sen en julklapp. 
Kelly fick jättefin vinterjacka plus termobyxor av farmor och farfar. Även vantar! 





Och min kudde blev snodd direkt😏





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar