Tjejkväll deluxe♡

Pappa Jimmy är på julbord med jobbet så Kelly och jag hade en mysig "mamma&dotter kväll". Vi har ätit mumsigt, lekt med lego & dansat:) 
Tidigare idag hade hon en timma som hon var vääääldigt trotsig, vi var och handla och hon vägrade att gå från affären (hon fick lego utav kassörskan), så hon ville gärna stanna kvar där. Halvvägs till bilen så bestämde hon sig för att LÄGGA sig ner i slasket🙈
Själv gick jag med två tunga kassar med varor plus hushållspapperspaket under armen😏. 
Men det gick snabbt över, tack och lov. 
Första gången hon gjorde detta å jag höll på å brinna upp! 

Men! Tänk vad fort man glömmer dessa små galenskaper så fort de är över. Det går inte att vara putt på denna dam länge. Hon är FÖR charmig för det


Kelly somnade vid 18:30 så då slog jag på BB finalen som jag inte såg på rättan tid, tog mig ett glas vitt och smutta på plus en liten chokladbit. 
Nu har jag bäddat ner mig i sängen framför en bra film.


Med det så säger jag God Natt 




Skrapat trisslott har vi också gjort 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar